veet inte

Jaaa som de flesta andra säkert har gkort så såg jag på finalen av melodifestivalen, men ärligt talat så vet jag inte om rätt låt vann asså, jag menar inte att Robin var dålig för det var han inte, han var faktiskt bra, men jag tror inte att det hållar i andra länder än sverige liksom, menmen det är ju inte jag som bestämmer, så det är väll bara att försöka hålla god min till allt och vara glad ändå, men ärligt talat så bryr jag mig inte om vem som vinner eftersom jag inte bryr mig det minsta om melodifestivalen, jag tittar ju bara på det för att det är invant, jag har växt upp med det liksom, det är ju ända anledningen om sanningen ska fram.
Men jag ligger hur som helst i sängen nu, jag ska inte sova dock, men om nån timme kanske :)
byebye
:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0