uhh...

Jaa idag är väll inte en sån jättebra dag för mig om jag börjar med att säga så :/ ja jag har hamnat i den tiden i månaden som varje månad då jag drabbas av fruktansvärd magvärk, och om jag säger det kan ni nog klura ut vad det är som händer med min onda mage xD jag har naturligtvis tagit en värktablett men det är inte alltid den hjälper heller, men idag gjorde den som tur det :D så för tillfället mår jag en aningens bättre men jag är jättetrött, så jag får väll bara ta och vila nu helt enkelt eftersom jag måste till skolan i morgon oavsett hur jag mår, jag får inte vara hemma nu, jag menar det är ju första veckan efter sportlovet och redan om tre veckor har vi påsklov, så det är väll bara att släpa sig till skolan de här veckorna :/ :)
Men jag har haft det lite körigt och så den här veckan och ag har inte haft lust att skriva, men nu är jag tillbaka :) Och som ni kanske har märkt så skriver jag lite så meningar som barar poppar upp i min skalle :)
Men bye now
skriver nog inte mer idag i alla fall men i morgon,
:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0