Tröött

Heej på er,
Just nu sitter jag och gör lite grejer till engelskan i skolan, vi ska göra dvd omslag och så, jag gillar inte riktigt att jobba i photoshop så det är riktigt tråkigt för min del, men sånt är livet, man kan inte alltid göra saker som är roliga, någon gång måste man ju göra tråkiga saker också, hur kan annars något annat bli roligt? Haha nää men det går framåt i alla fall :) det är därför jag inte har bloggat idag, men nu gör jag det, och jag sitter och lyssnar på musik nu också :D
Idag vad en ganska chill dag, jag hade bara en lektion och sen kunde vi gå heeem. MEN. Jag var änd inte hemma förren halv tre, men det var ändå skönt :D och jag är ganska glad så det är bra :)
Men ska snart sova tror jag, jag är ganska trött och jag måste ändå upp kvart i sex i morgon, men inte än i alla fall :D sååååå
BYE
:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0