Tjaaa

Godag allihopa hur mår ni idag då?
Jaa idag har varit en ganska lugn dag, åkte iväg med klassen för att bada isvak. Usch, nej men jag hoppade inte i vattnet i alla fall, jag har ju precis varit sjuk, så det fick jag inte för min mamma även fast jag skulle ha velat xD Men men, jag gråter ju inte över det precis, jag såg ju på när de andra gjorde det och jag tyckte så himla synd om de :) såå men imorgon vill jag nog vara sjuk igen, jag har matteprov i geometri, det som jag är så fantastiskt bra på också :D näää inte riktigt xD
Sitter just nu och lyssnar på musik efter att ha pluggat som bara den, nästa vecka är det ju lov också, det ska bli så himla sköööönt, haha.
Jaja kanske slänger in ett inlägg senare också :)
Bye now
:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0