Seg daaag idag oxå -.-

Jaaa idag var oxå sådär seg, jag vet inte direkt vad det beror på, jaa eller det kan ju vara själva årstiden också, eller bara själva vädret, det är ju ganska ruggigt och kallt och så. Jaja jag bryr mig inte riktigt vad det beror på heller sååå det intresserar mig inte så jätte mycket, hehe.
Nej men det var ända en ganska så chill dag i alla fall, hade två lektioner och sen lunch och sen fick jag dra hem, eller vi jobbade med skolarbetet hemma, *host* nej, men vi försökte faktiskt, men det blev för svårt, vi jobbar liksom i grupper, vi är fyra i min grupp, men vi var bara två, och tro mig när jag säger att vi verkligen behöver vara alla i gruppen närvarande. MEN. Vi försökte faktiskt, såå vi var ju duktiga ändå, ellerhur? :D
Jaja
Ni hör säkert av från mig senare ;)
Bye now
 
Höhö *sadface* saknar sommaren som faaaan, men jag gillar ändå våren mest :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0