Ny blogg

Heej på er,
Jaaa jag har haft några bloggar innan, men de har jag tagit bort och bloggar på den här nu, jag har dock en annan blogg också men det är bra en novellblogg, där man kan läsa en berättlse (http://bloggmednovell.blogg.se), i den här bloggen kommer jag att skriva lite om mitt liv och så.
Lite information om mig nu då:
 
Namn: Josephine
Ålder: 16 år
Familj: Mamma, pappa, lillasyster
Husdjur: Schäfer hund som fyller 3 år i mars och heter Flashboy
Skola: Gymnasiet (1:a året)
Intressen: Vara med kompisar, leka med min hund, läsa, seee på film m.m.
Favoritmat: Tacos och kebab
Favoritfilm: Härskaringen och Harry Potter
Favoritmening: Life takes you on a journey that no one can predict, but you can choose the way to go.
 
Jaajaa det var lite om mig då,
but bye now 
:D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0