Mello

Jaa jag såg på melodifestivalen som slutade för ungefär en timme sen, men jag vet inte. Jag blev nog lite irriterad, jag är ju inte något direkt fan av Ulrik Munter precis, eller Army of lovers, så jag tycker att melodifestivalen kunde ha klarat sig utan dem, menmen vad kan man göra liksom, det är ju inte direkt jag som bestämmer vilka som ska vara med xD jaja det var sista deltävlingen i alla fall, men jag vet inte om jag ska se andra chansen nästa vecka, asså jag tittar nog bara för att jag har gjort det sen jag var liten, det har ju blivit som en tradition för mig, så jag tittar ju inte för att jag gillar melodifestivalen, för ärligt talat så gör jag faktiskt inte det, jaja strunt samma, kanske slänger in ett till inlägg senare :)
bye
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0